Turta dulce si casute din turta dulce

miercuri, 21 decembrie 2011

Dupa aceasta minunata si simpla reteta.

Ingrediente:

*pentru turta dulce
- 1300g faina
- 460g unt
- 440g zahar brun
- 750g miere
- 4 oua mari
- 2 lingurite praf de copt
- condimente: 4 lingurite de scortisoara, 3 cuisoare pisate, un varf de lingurita de piper, o lingurita de sare, o lingurita cu varf de ghimbir, o lingurita de nucsoara.
* pentru a lipi casutele
- 3 albusuri de ou
- 600g de zahar pudra

Mod de preparare:

*aluatul pentru turta dulce
- untul se bate spuma impreuna cu zaharul brun, se adauga mierea si oualele si se mixeaza bine
- faina se se amesteca cu praful de copt si cu condimentele si apoi se mixeaza impreuna cu compozitia din unt si miere
- rezulta un aluat omogen, se pune in folie alimentara/intr-o punga si se da la frigider pentru cateva ore sau peste noapte.
*pentru a lipi casutele
- se mixeaza albusurile de ou cu zaharul pudra pana rezulta o glazura foarte tare(si foarte dulce :)) )
*Intai am facut cele 2 casute; mi-a facut sotul un sablon dupa acestea si m-am apucat de taiat :))
- pe blatul de munca se presara faina si apoi se intinde un pic de aluat intr-un strat de 0.5-1cm(deci mai grosut)
- am taiat forma peretilor si acoperisului si apoi le-am pus intr-o tava tapetata cu hartie de copt si am lasat la foc mediu pentru 20-25 minute(verificati inainte)
- dupa ce s-au racit peretii casutelor, se lipesc cu grija cu glazura si apoi se orneaza
- pentru ornat am avut creioane colorate pentru fursecuri, fulgi de ciocolata alba si neagra, arahide in ciocolata si drajeuri

*casuta pentru o persoana draga mie :

*casuta noastra :)
*pentru turta dulce am folosit aceste forme(cumparate din Metro Romania la un pret fff mic)si apoi le-am ornat frumos :)
 
 






 Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Gatitul pentru incepatori Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino