Tort cu frisca si iaurt si fructe de vara

marți, 30 martie 2010


Ingrediente:
1 blat de tort de vanilie cu 2 nivele
600g fructe de padure(eu am luat 2 pungi a cate 450g)
2 pliculete glazura de tort
950ml de frisca lichida
3-4 plicuri de gelatina
100g zmeura
150g iaurt simplu
zahar dupa gust(2 linguri)
optional:1-2 plicuri intaritor de frisca
pt ornare:fulgi cocos, migdale prajite si maruntite

Mod de preparare:


-se pune o hartie pergament(eu nu am pus pentru ca nu stiu ce e)cu un inel de tort pe un suport plan si se pun inauntru 600gfructe de padure( deci mi-au mai ramas 300g).

-se face o glazura de tort din:cele 2 plicuri de glazura, 40g de zahar si 500ml de apa(se pun pe foc si se amesteca pana cand se ingroasa) si se adauga peste fructele de paduse. Se da la frigider pentru 10minute



-se bat spuma 350ml de frisca cu 1 lingura de zahar si se adauga 1 plic jumatate de gelatina inmuiata in apa calduta(nu fierbinte!!!).
-zmeura se paseaza si se adauga la frisca de mai sus si se pune peste fructele cu glazura; apoi se acopera cu un blat de tort



-se amesteca bine 150g de iaurt. 1 plic si jumatate de gelatina se inmoaie in apa calduta si se adauga in iaurt
-se bate 400ml de frisca cu 1 lingura de zahar si se adauga la iaurt; se adauga cateva fructe de padure si se mixeaza bine bine; crema astfel obtinuta se intinde pe tort si se adauga inca un blat de tort(care va fi fundul)



-se da la rece pentru cateva ore(eu las de obicei peste noapte)

Ornarea(urmeaza dupa-amiaza):
-se bat spuma 200ml de frisca cu 1 plic de intaritor si se unge marginea tortului, se presara tortul cu fulgi de cocos si migdale prajite si maruntite

*sectiune


Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Gatitul pentru incepatori Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino