Strudele cu mere

marți, 30 martie 2010

Ingrediente:

mere, zahar,
aluat de foietaj(eu am pus 2)

Mod de preparare:

-intai se calesc merele:se curata merele de coaja, se dau pe razatoarea mare, se scurg de zeama si se pun pe foc intr-un ceaun cu un pic de ulei cat sa fie uns fundul acestuia; se adauga si zahar si se amesteca
-aluatul de foietaj se dezgheata bine
-am pus pe masa un aluat.am taiat in bucati(am taiat pe lat in 2 si pe lung in 3),am adaugat merele calite si apoi am rulat pt strudel
-tava am uns-o cu ulei, am adaugat strudele formate, le-am uns cu ou batut(eu am adaugat si mac -ii era pofta lui iuby)si se dau la cuptor pana se umfla bine bine si se auresc deasupra(la foc mic)
-la sfarsit le-am pudrat cu zahar
din 2 aluaturi de foietaj mi-au iesit 2 tavi pline de strudele gustoase



Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Gatitul pentru incepatori Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino